niedziela, 7 czerwca 2015

Z mojej muzycznej półki...Domowe Melodie...

Bardzo lubię odkrywać piosenki z tekstem, dowcipnych, inteligentnych wykonawców... A dziś o to coraz trudniej - przynajmniej w środkach masowego rażenia.


Dziś w muzycznym Salonie Wyjących Pięćdziesiątek zespół Domowe Melodie z piosenką "Brzydala".
Cukiereczek :-)
Zresztą posłuchajcie :-) :-) :-)

BRZYDALA
Domowe Melodie

A ja wolę brzydala
Co brzydki jest jak noc
Byle mnie zadowalał
W tym sensie mhm.. no.
A ja wolę brzydala
Co krzywy ma nos
Bardzo ładna z nas para
Wystarczy fotoszop

Bo taki piękny chłopak
Co wszystko piękne ma
I wpada w żeńskie oka
Jest jak cieknący kran
A taki brzydki brzydal
Co nikt nie widzi go
To pod skorupką skrywa
Skarby dla swojej squaw

Więc ja wolę brzydala
Co brzydki jest jak noc
Byle mnie zadowalał
W tym sensie mhm.. no.
A ja wolę brzydala
Co krzywy ma nos
Bardzo ładna z nas para
Wystarczy fotoszop

A ciocia będzie się złościć
Że z takim byle czym
Że nie pasuje miłości
Że rudzi ludzie źli
A ja mam ciocie w dupie
Że tak wyrażę się
Ja tam brzydali lubię
A oni lubią mnie

Więc ja wolę brzydala...

Jeszcze na koniec dodam
By o brzydali dbać
By dbać o tę urodę
Nie próbować zmieniać
Bo jak brzydala ciśniesz
Żeby był jak Brad Pitt
Czarowność jego pryśnie
A tak nie może być!
                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)