wtorek, 14 listopada 2017

Z mojej muzycznej półki... Nohavica zamiast...


11 listopada udało mi się udać na kompletną emigrację wewnętrzną.

Celowo i świadomie wybrałam tą właśnie datę na spotkanie z fantastycznym Jarkiem... Nohavicą...

Taksówka (z głośników leciało okropne disco polo.. brrrr),  musiała objechać dużym łukiem centrum Wrocka, z wiadomych powodów...

10 listopada w Trójce/Trujce - utwór EMPIRE STATE z płyty Poruba uplasował się na pierwszym miejscu listy przebojów:

"Piekło jest pokryte aksamitem
a baty na sobie sami sobie zrobimy
Z kąta do kąta, z kąta do kąta
z kąta do kąta i dalej już nie można
Głowa się obraca jak w wirze
a ciało kończy w czarnej dziurze kosmosu
To boli, to boli, to boli, to boli
na wrotach piekieł wyryto
Na czole
wypalone mam
piętno szaleńca"
 
Heligonka, gitara, gitara basowa, śpiew, radość  - cały Nohavica...



I piękna pieśń Napořád - Na zawsze...

"Będę cię kochał ze wszystkich sił, na zawsze.Będę tym, czym chcesz, abym był, na zawsze.Będę pilnować by płonął nasz kominek,  na zawsze.Będę przynosił ci  garść kukurydzy, na zawszeBędę światłem pod drzwiami, na zawsze.Będę mówił "uwierz mi", na zawsze.Będę chronić cię jak tarcza, na zawsze.Będę się bał i będę walczył, na zawsze,Na zawsze, na zawsze, na zawsze.
Wypędzę z nas diabła na zawsze.
Będę powstrzymywać czas, na zawsze.Będę głową walić w sufit, na zawsze Spróbuję być lepszy, na zawsze.Będę łzy ci ocierać, na zawsze.Będę twoim głównym klaunem, na zawsze.Będę głodny choć syty, na zawsze.Będę tylko o tobie marzyć, na zawsze,Na zawsze, na zawsze, na zawsze.


Na zawsze narysuję krąg na piasku.Spłacę wieczny dług na zawsze.

Będę oglądać smoki, na zawsze.Powtórzę, że jestem twój na zawsze.Będę patrzeć na czerwone słońce, na zawsze.Będę wierzyć, ze to będzie, na zawsze.Będę z tobą i będę samotny, na zawsze.Zastanawiam się, czy mam coś na zawsze,Na zawsze, na zawsze, na zawsze."

Nohavica zamiast... Już myślę gdzie go upolować o tej porze w przyszłym roku :-)

Margita
źródełka:
http://www.tekstowo.pl

5 komentarzy:

  1. I JA tam byłem

    OdpowiedzUsuń
  2. Miód i wino piłem :-)
    Cudnie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa, piękne wykonanie i piękne aranżacje - utwory Nohavicy mają w sobie magię, której po prostu nie sposób się oprzeć. A "Poruba" to album, który absolutnie trzeba mieć na swojej półce! :)

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)