środa, 10 stycznia 2018

Nieuporządkowany ranking kibli... A to Polska właśnie...

Ten cudny plakacik Ryszarda Kaji tak mi przypasował, że zawiesiłam go sobie we własnym, domowym kibelku :-)

Gdy jeszcze pogrzebałam w sieci poszukując "tełka" poetyckiego
to okazało się, że nic nie jest niemożliwe...


Może to jeszcze nie wieszcze ale...
Nic dodać nic ująć :

"W małych miastach na zadupiu, o, o, o, o
Życie toczy się leniwie, o, o, o, o
Tutaj wszyscy wszystko wiedzą, o, o, o, o
U nas musisz żyć uczciwie, o, o, o, o

Na pokerze u proboszcza
W poniedziałek po kolacji
Dyskutują ważni z miasta
O pieprzonej demokracji"

 Na zadupiu - Big Cyc

"Tak zwany artysta nie dla nas materiał
Wiec odejdź że od nas lub, jeśliś nie głupiec,
To czeka na ciebie zadupie
Wygodne zadupie(...)

Więc proszę pamiętać, poeci, malarze
Że czas wam pokaże, gdzie droga do marzeń
Tu ludziom potrzebny solidny opłotek
By dać im oparcie w tę wolną sobotę
I piwo za złote, kapelę w niedzielę
By ludziom zmęczonym znów było weselej
I tak się to kręci, i nie ma gdzie uciec
Przed życiem, co zwie się zadupie" 

Zadupie - Krzysztof Daukszewicz

Wasza korespondentka z Zadupia
Margita
źródełka:
plakat z serii Polska - Ryszard Kaja
www.galeriaplakatu.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)