poniedziałek, 25 marca 2013

Uroda życia... Mam nieodparte wrażenie...

Mam nieodparte wrażenie, że zaczęłam nową podróż w, kompletnie dla mnie nieznane, przestrzenie. 

Inspiracją był dla mnie brak (lub trudność ze znalezieniem) inteligentnego bloga dla... no właśnie... dla 50+ :-) ... ale nie dla "seniorek" (chłe, chłe - tak, tak, ten pesel już tak jest traktowany), nie dla  ani wymiany wrażeń z fantastycznych diet, spa, zakupów (szopingu ;-) itd. 

Chcę stworzyć miejsce spotkań dla fajnych ludzi, wyjących 50, ryczących 40, kobitek z pasją życia, z dystansem do siebie i problemów "egzystencjalnych". Faceci z poczuciem humoru i wyobraźnią też mile widziani.

Zapraszam Was do mojego SALONU WYJĄCYCH 50 

Margita

1 komentarz:

  1. Pomysł!
    To prawda - fajny (ten pomysł)
    to chyba dla Ciebie dobrze, że masz fajne pomysły,
    Będę wpadać na kawę - często
    Powodzenia
    Kaja

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)