czwartek, 10 listopada 2016

Wrocław, Wrocek, Wroclove, odkrycie... Dworcowe życie...

Tyle się dzieje, ze nie nadążam :-)
Chciałbym o czymś napisać a tu już tłoczy się kolejne wydarzenie i kolejne przemyślenia... Chyba trza robotę rzucić i zabrać się za "pisarstwo". Tylko czy da się z tego wyżyć????
Ech.... było zostać nauczycielką... Już pławiła bym się w emerytalnych przywilejach a tak...
Jednak nie mam w związku z tym wyrzutów sumienia bo przez chwilę nauczycielką byłam i wiem, że do tego fachu absolutnie się nie nadaję.
Choć było to lat temu 30, to już wtedy miałam ochotę seriami z kałasza lecieć po ławkach... Więc po co męczyć siebie i uczniaków! Lepiej było zając się inną działalnością. 

Szkoda, że niektórzy nauczyciele nie dochodzą do takich wniosków i nie rezygnują z nauczania dręcząc zarówno siebie jak i ludziki po drugiej stronie ławki. No ale to kwestia świadomości i odpowiedzialności ;-)

Ale ja tu miałam o życiu na dworcu... A konkretnie życiu kulturalnym na dworcu we Wro.. Dworcu Głównym nota bene.

Parę dni temu mieliśmy odebrać Państwo E.J. z pociągu. Przyszliśmy nieco wcześniej bo to zaparkować gdzieś trzeba i takie tam. W pozostały czasie z wolna zwiedzaliśmy hol dworcowy i cóż nam się ukazało?... Galeria.... nie handlowa (bo tej nie ma) tylko...SZTUKI! "Art Main Station by mia"

A w niej wystawa:

"Przypływ. Młoda polska sztuka współczesna"


"Wszystko, co w młodej polskiej sztuce współczesnej najciekawsze i najbardziej inspirujące. Ponad 20 artystów, których prace wybrano z blisko 200 nadesłanych portfolio (...). Pokazane na wystawie prace charakteryzują się zróżnicowanymi technikami i tematami, budując eklektyczny obraz młodej polskiej sztuki."

Eklektyczny - to słowo idealnie oddaje wykorzystanie i pomieszanie,w eksponatach, różnych, zaczerpniętych stąd i zowąd treści.





Ponieważ można było głosować na swojego faworyta wybrałam te "Trofea" zainspirowane chyba filmami SF...










 





 









 fajny też był "Sejm dla każdego" z ciekawym filmikiem reklamowym....

Państwo E.J. wybrała Oko ale nie uwieczniłam tego :-(



Podobała nam się też instalacja "Krwawe wykopki"

tak jakość aktualnie nam się skojarzyła "walka ze szkodnikami"




Szkoda, że dziś ostatni dzień :-(
 
Margita





ŹRÓDEŁKA:
http://www.wroclaw2016.pl/przyplyw 
Radio Wrocław
Europejska Stolica Kultury 2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)