wtorek, 15 listopada 2016

Uroda życia... Czas umierać :-D

Się dowiedziałam, że mój blog jest... NAJCIEKAWSZY :-)
wśród blogów osób STARSZYCH w sieci ;-)


No to się doigrałam - spojrzałam
w lustro, policzyłam zmarchy i fałdki
i jakoś bardziej STARSZA się nie czuję niż przed przeglądem!

Przeczuwałam już wcześniej, że jestem seniorką funeralną (KLIKNIJ) ale żeby tak prosto z mostu i bez metafor!!!


Czas umierać!
Nooo - ale kto by wtedy był NAJLEPSZY???
Nie dam sobie odebrać przywiędłej i okurzonej palemki STARSZEŃSTWA ;-)
http://poradnikowy.net/blog-seniora-najciekawsze-blogi-osob-starszych-w-sieci/


Ciekawostka czym się różnią blogi seniorów od blogów w ogóle? 
Czy tym samym czym blogi rudych od blogów wegetarianek? 
Albo blogi kujawianek od blogów motocyklistów? 
I po co, takie właśnie, kategoryzowanie. Po co w ogóle te rankingi? 
Ludziska blogi piszą z miliona różnych powodów. Fajnie, że je ktoś czyta.
Jednak fakt, że dany blog ma najwięcej wejść lub polubień czy innych takich,
nie znaczy wcale, że ma najlepszą treść (bo niby jak to zbadać i najlepszą dla kogo?).


Ech... chociaż może lepiej, że o mnie mówią - nie wszystka umrę...

Tylko co mnie to obchodzi jak już umrę!?!

A do umarcia niedaleko - bom seniorka starsza wszak podobno... Ale już mnie kurna męczy ta grupa dyspanseryjna 50+ = senior ergo senior=emeryt...
Jednakowoż natychmiast wzrósł mi by współczynnik satysfakcji, gdyby z powyższymi "inwektywami" łączyła się korzyść finansowa czyli... emerytura.
Ale nic z tego! Piętno tak - kasa nie! Jeszcze nie... jeszcze długo, długo nie!


No cóż - zabieram się do gromadzenia kolejnych wrażeń, przeżyć i złośliwości...Nie ma to jak gimnastyka mózgu - dla każdego ;-D

A przy okazji jakaś kolejna palemka????

Margita
źródełka:
national-geographic.pl

 

2 komentarze:

  1. Noooooo Mami ! Klasa! Gratulacje :D co prawda kategoria z czapy ale zawsze fajnie wygrać jakis konkurs nawet jak nie brali sie w nim udziału. Wtedy satysfakcja taka bardziej mroczna jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)