środa, 3 kwietnia 2013

Uroda życia... Senior funeralny

Po świętach...
Po co ten śnieg pada teraz zamiast w grudniu, kiedy wszyscy czekali na niego z takim utęsknieniem?
Białe Boże Narodzenie - marzenie :-))) ALE NIE NA WIELKANOC!?!

Pozostaje mieć nadzieję, że przedzieranie się przez zaspy spowoduje szybsze rzucenie nad-kilogramów sernikowo-pasztetowo-jajkowych :-).

Jakieś propozycje co do fajnych miejsc gdzie kondycji można nabrać przed wiosną?
NORDIC WALKING???
  • http://www.acteam.pl/park_zachodni.html
  • http://www.nordwalk.pl/index.php/jak-zaczac

Z innej beczki - Najśmieszniejsze, że pod hasłem 50+ (wg źródeł) kryją się nie: normalne, pracujące, zadbane, chodzące na zakupy, ploty, kawę, jeżdżące na wycieczki krajowe i zagraniczne, bywające w kinie i teatrze, szczupłe i grube, chodzące na obcasach i w balerinach, itd. OSOBY - tylko SENIORZY pomiędzy 50 a 80-90 rokiem życia, mający potrzeby SENIORALNE - (dobrze, że nie FUNERALNE) kompletna załamka.

Znalazłam takie opracowanie dotyczące 50+ we Wrocławiu i okolicach:
http://as.sektor3.wroclaw.pl/page/raporty/babie_lato_wolontariat_raport_1.pdf

Poczytajcie drogie SENIORKI ;-) - Wszyscy do jednego worka ...

No to wracam do pracy - a później jakaś przebieżka i trzeba zaplanować majową wycieczkę do Pragi :-)

Bądźmy jak przebiśniegi...

Margita

2 komentarze:

  1. Margita, toż to więcej niż załamawka...ten raport to chyba 20latki pisały. Samo czytanie nastraja smutno i mało pozytywnie...:( niemniej parę punktów jest trafnych jak się tekst przeanalizuje na zimno. Ciekawe, czy któraś z wymienionych osób zrobiła wysiłek i zapytała 50+ czy się czuja na swój wiek...;)))
    Wrzucanie do jednego kotła grup wiekowych, to chyba jakaś statystyczna choroba.
    Właśnie wróciłam z nart z grupa 75+ "młodzieży", gwarantuje, ze Ci którzy pisali ten raport mieli by poważne trudności z dotrzymaniem im "kroku"...miłego dnia, buziaczki MS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to doskonale. Byłam ostatnio w Pradze w składzie : Moja Madre i dwie moje równolatki. Zapewniam Cię, że to my miałyśmy trudności z dotrzymaniem jej kroku.

      Buziaki

      Usuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)