środa, 24 listopada 2021

Jak nie zaszczepić się trzecią dawką we Wrocku

Kochajcie ludzi takich jakimi są. Innych nie ma.


Przyszedł esemes od Min. Zdrowia (ministra czy ministerstwa????), że od poniedziałku mogę się zaszczepić 3-dawką.
Naiwnie wierząc w pogłoski i powszechną opinię, że teraz to proszą się żeby się zaszczepić i gdziekolwiek to bez problemu...
Łapię za telefon i dzwonię na Koszarową do epicentrum wrocławskiego covida. Punkt dopiero do 8.00 - oki - pani odbiera i ... może mnie zarejestrować najwcześniej za tydzień na jakąś przedpołudniową godzinę.  A na covid i grypę to między 9.00 a 11.00. 

Ale ja pracuję?!? To mam wziąć urlop (własny swój prywatny) żeby wypełnić obywatelski obowiązek (o czym codziennie Krzysztof Simon klepie w środkach masowego rażenia?!?!)

No dobra - poniedziałek mam wolny - może być w poniedziałek. W poniedziałki i piątki nie szczepimy.

No cudownie - to dla kogo u was te szczepienia? Dla bezrobotnych???

KURTYNA

Dzwonię na Gąsiorowskiego - Ojej - może być za 3 dni ale też w godzinach dopołudniowych bo później lekarza nie ma. A w piątek może? (mogę mieć wolne). No nie - w piątki nie szczepimy a na przyszły tydzień jeszcze nie ma grafiku.

KURTYNA

Syrokomli - nikt nie odbiera.

KURTYNA

Potockiego - może być tylko w środę bo do szczepienia na grypę jest potrzebny lekarz a on tylko w środę jest a i to do 14.00. No ale ja pracuję!  No my też pracujemy w tych godzinach.

KURTYNA

Apteka przy Koronie - nikt nie odbiera.

KURTYNA

Stadion - tam się szczepiłam 2 x i była ekstra organizacja - nikt nie odbiera.

KURTYNA

989 - Miła pani zmartwionym głosem: nie widzę, żadnego punktu, który szczepi po 17.00 - wszystkie pracują  max do 14.00. 

To może coś w poniedziałek (poniedziałek wszak mam wolny) - Kamieńskiego! 11.30 - Cóż - może być. Pani z infolinii  bardzo uprzejma, niestety nie wie (co rozumiem) czy tam szczepią też na grypę. Ale podaje mi numer telefonu.

UFF

Kamieńskiego - dzwonię: "mam termin 3 dawki na poniedziałek na 11.30 czy mogę się zaszczepić równocześnie na grypę?"

Oczywiście - przyjdzie pani o 9.00.... Ale ja mam termin na 11.30. OK - ale szczepimy od 9.00 więc przyjdzie pani o 9.00 to zaszczepimy 3 dawką wcześniej. Ale czy ja będę jedyna na 9.00??? No nie - zaczynamy szczepić o 9.00 - zależy ile osób przyjdzie. 

Zapisałam się ale już się boję tego burdelu organizacyjnego, masy ludków z maseczkami na brodzie dyszących w kolejce przy twoich plecach w odległości "na grubość lakieru", bezsensownego czekania... 

Niestety nasza państwowa służba zdrowia nie jest w stanie przeskoczyć tematu logistyki- jestem zarejestrowana na... godzinę.  Nie...Pani przyjdzie...

Przyjdę Ale z Simonem na temat obowiązku obywatelskiego chętnie bym porozmawiała...

C.D.N.

Margita



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)