środa, 12 marca 2014

Z mojej półki z książkami... Wszyscy oni są idiotami...

"(...) Rząd, opozycja, parlamentarzyści - wszyscy oni są idiotami. Polityk nie ma czasu patrzeć na świat, w którym żyje. Ludzie nie są dla niego ludźmi, lecz wyborcami, jedną wielką płaszczyzną elektoratu. Politycy wierzą głęboko, ze to co robią uczyni świat lepszym, a kiedy uda im się przeforsować własne zdanie, są zdumieni, ze lud tego nie potrafi docenić. Trudno oprzeć się przypuszczeniu, że politycy uważają się za wybrańców Boga, mających prawo kłamać dla dobra sprawy.(...)"

I, jak widać,od wieków nic się nie zmieniło...
Margita





Jezeli ktoś lubi Agatę Christie (lub podobny typ narracji a nie czytał to polecam), streszczać nie będę bo to wszak kryminał...
źródełka:
Agata Christie "Pasażer do Frankfurtu"

2 komentarze:

  1. Witam, nie wiem gdzie, więc wpisuję się tutaj.
    Jestem tutaj po raz pierwszy. Zwiedzam sobie i bardzo mi się tu podoba.
    Dodam blog do obserwowanych. A Agathę Christie uwielbiam, choć akurat 'Pasażer do Frankfurtu' oceniam jako jedną z gorszych.
    Pozdrawiam
    Renax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo z wizyty i dzięki za dobre słowo :-).
      Rzeczywiście "Pasażer do Frankfurtu" nie jest mistrzostwem świata ale ten cytat jest celny.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)