środa, 26 marca 2014

Pret a porter 50+... Luzik czy ...

Przejrzałam moją garderobę... Jak to zwykle u kobiet bywa - nie mam co na siebie włożyć - co oczywistą jest nieprawdą :-). Postanowiłam jednak zaprowadzić do mojej stajni (czytaj szafy) kilka pomysłów z sieci (niekoniecznie handlowej).

Niewymuszony luz z gładką białą bluzeczką, luźnymi spodniami sweterkiem - wprost idealny na popołudnie bez zobowiązań ....

Podobnie ten lejący się sweterek z rurkami...





zawadiacki kapelusz, koraliki i różowa smycz...

czy świetne zestawienie odważnego topu ze stonowanym alte rose i popielem...


Luz z klasą...








Na bardziej zobowiązujące okazje wybrałam to ciekawe zestawienie, dość dużej, ciekawej kolorystycznie góry z małą niebanalną spódniczką - jednak do tego trzeba mieć świetne nogi - inaczej.. porażka...

Za to ten zestaw z oliwkowymi spodniami zastosuję natychmiast po powrocie do domu - luz i elegancja... a te kolory - bajka... aż mi się gęba śmieje...














Ten płaszczyk zostawiłam sobie na deser - naprawdę świetny, stylowy pomysł na grochy - na fetę i na kawę - każdy się obejrzy :-)




A tu coś dla panów... 50+,
troszkę fantazji np pod szyją...  nie boli,
Z. już dawno przekonał się do kolorów i teraz poluje na rude dżinsy... 


Margita

źródełka:
www.thefashionspot.com
niewidzialnakobieta.blogspot.com 
www.purseblog.com 
www.pinterest.com 
fashionbombdaily.com 
sew-sew-live.blogspot.com 
swagginseniors.tumblr.com  
www.pinterest.com 
40plusstyle.com
sociologyofstyle.com

blogs.denverpost.com
fashionideasx.info
blogs.denverpost.com 


4 komentarze:

  1. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It is the little changes that make the greatest changes.

    Thanks for sharing!

    Review my webpage tandblekning Hemma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy międzynarodowość moich "porad" :-)

      Usuń
  2. What's up to all, how is the whole thing, I think every
    one iss getting molre from his web page, and your views are
    pleasant for new visitors.

    Feel free to surf to my homepage ... paleo list of healthy snacks for weight loss

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)