piątek, 14 marca 2014

Pret a porter 50+... Poszaleć wiosną...

 Wiosna,
Już za chwilę zrzucimy ciężkie płaszcze, kożuszki,  kurtki oraz parę kilo i... sięgniemy do szafy po coś lżejszego a na pewno barwniejszego. Ku mojemu ubolewaniu - zima to kolory niebrudzące... ale wiosna???

Mój kolega - Marek K. - twierdzi, że wiosna zaczyna się wtedy, kiedy kobiety wychodzą na ulicę w cienkich pończochach i kolorowych spódnicach... jego wiosna. Rozumiem go - ma już swoje lata ale... jest coś na rzeczy...






Cudowne, rozsłonecznione łaszki... wiosenne spódnice powiewające na wietrze, soczyste kolory płaszczyków i żakietów, wyzwolone z okowów ciepłych szli korale i apaszki..  Kolor pomarańczowy (czyli orange ;-) doenergetyzuje i rozświetli twarz i ... duszę...
 




Nie mam pojęcia czy będzie modny tej wiosny ale ja go lubię bo jest twarzowy...










A kobiety powinny nosić rzeczy twarzowe...
Kobiety w każdym wieku ...


Ciuszki twarzowe i stylowe, swobodne czy eleganckie, szalone czy stonowane nie powinny przekraczać cienkiej czerwonej linii dobrego smaku...


O grozo, ta linia jest dla każdej z nas zupełnie w innym miejscu...
Spójrzmy w lustro - lepiej nie dociągnąć niż przeciągnąć :-)


Ale więcej luzu - odważnie sięgajmy po to co nam się podoba i czasem spytajmy córek o zdanie ... myślę, że dobrze nam doradzą.
Przynajmniej moja tak :-)

Margita
 



 źródełka:
www.thefashionspot.com
niewidzialnakobieta.blogspot.com 
www.purseblog.com 
www.pinterest.com 
fashionbombdaily.com 
sew-sew-live.blogspot.com 
swagginseniors.tumblr.com  
www.pinterest.com 
40plusstyle.com
sociologyofstyle.com

blogs.denverpost.com
fashionideasx.info
blogs.denverpost.com 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Doradzi, doradzi :-) A jak Ci się widzą kreacje???

      Usuń
  2. A ja twierdzę, że wiosna się zaczyna, gdy łażą w mini i/albo bez rajstop. Już łażą. Ale przestaną, bo od jutra powrót zimy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przestaną, nie przestaną - marudzisz jak... aaaa nie będę Ci wieku wypominać ;-)
    Jaka to zima ??? 8oC i deszcz... to raczej wiosna :-)

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)