piątek, 4 lipca 2014

Pret a porter 50+.... To już lato....


Człowiek ani się obejrzał a to już lato. Praktycznie po truskawkach, no i po czereśniach. Od wczoraj pogoda zaczyna być prawdziwie letnia - choć wieczorkiem jeszcze ciągnie po podwiązkach...
A ja mam zapalenie krtani i nie mogę słowa rzec - co bardzo cieszy niektórych ;-). Mają w końcu szanse na wypowiedź. Cóż - niech korzystają póki mogą :-).

Skoro nie mogę gadać znalazłam sobie zajęcie i wyszukałam parę fajnych stylizacji na lato, które o sklerozo, do tej pory nas specjalnie nie rozpieszcza.
 Generalnie jestem zwolenniczką spodni, co niektóre frakcje polityczne wprowadza ostatnio w stan niezdrowego podniecenia i motywuje do wypowiedzi tyle śmiesznych co głupich ale to już ich (tych frakcji oraz ich członków (sic!) problem.


Wracając do nogawek - lubię je i latem i zimą i już.  

Przeciw sukienkom nic nie mam i chętnie je noszę ale spodnie są u mnie na pierwszym miejscu. A latem można i krótkie, i średniopółciężkie i długie i szerokie i wąskie i białe i.... 

No właśnie, białe... ten kolor na spodniach nie da się nosić zimą. Dlatego latem eksploatuję go do upadu. Biały, ecru, beżyk... nudne? Być może... ale stylowe mające "ten" luz i eleganckie - o co przy upałach nie łatwo.

Każda z tych stylizacji jest do zastosowania natychmiast, prosto z szafy. Tylko tkaninka naturalna bardziej ;-)















W sukienkach letnich biały też jest świetny a i troszkę hippisowskiego stylu, w formie, nie zaszkodzi jak choćby 






w tej dzianej, długiej spódnicy. Kapitalnie byłoby znaleźć coś takiego w szafie z czasów.... licealnych, ale niestety szafę mam nie za wielką a poza tym akurat takiego cudu nie posiadałam.



Byłam raczej zwolenniczką kolorów i nadal uważam, że lato kolorami stoi. Te dwie kolorowe kiecki są tego najlepszym przykładem. Ta po lewej rewelacyjna na wieczór a ta po prawej to prawdziwy kombajn: na plażę, do miasta, do pracy - zawsze lubiłam ten model. O przeznaczeniu decyduje ilość zapiętych (rozpiętych) guziczków :-)




Zresztą "matka" tego modelu z lat 50 do dziś
wyznacza kanony.




Cóż - idę leczyć gardło i szukać w szafie białych spodni... a może nie tylko...
Margita
























www.dailymail.co.uk
http://ilona1.squidoo.com/summer-fashion-for-over-50
www.pinterest.com
http://www.wehotflash.com/crochet-skirts-trendy-spring-summer-2014/ 
www.stylingbuzz.com
www.fabsugar.com
www.overstock.com
retrorack.blogspot.com
www.fabsugar.com
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)