niedziela, 4 stycznia 2015

Uroda życia... Kluczowa sprawa...

Jedną z moich pasji jest wyszukiwanie pięknych rzeczy.
Nie muszą być moje. 

Wystarczy, że istnieją gdzieś i cieszą czyjeś oczy. 
Nie muszą podobać się wszystkim. Przecież nie o to chodzi. 
Wystarczy, że moje serce na ich widok zapika.
Mogą być oryginalne, kontrowersyjne, użyteczne lub "tylko" urodziwe... 



Wynajduję je w domach, sieci, muzeach na ulicy...  


Na dziś coś co każdy mieć może... Hmm... co zwykle robicie z bezużytecznymi kluczami,które niczego już nie otworzą??? Pewnie to samo co ja - najpierw przekładacie z miejsca na miejsce a później.... kubeł (ten od plastików...).
Od to dziś zmieniam? Taka miska z kluczy... na klucze już mi się śni :-).

Oby w Nowym Roku 2015 na Waszej drodze stanęło wiele pięknych rzeczy...
Margita



źródełka:
http://www.lushome.com/unique-crafts-home-decorations-reclaimed-coins-keys-pipes-wire/103414



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)