poniedziałek, 14 marca 2016

Nieuporządkowany ranking kibli... Królewska kwadratura koła...

Podróżujący po Japonii Adam (kliknij) trafił, na Okinawie, do toalety króla władającego królestwem Riukiu.

Kibelek wygląda całkiem przyjemnie i ekologicznie choć, bynajmniej, nie po królewsku. 

Zafascynował mnie kształt "deski" klozetowej... Kanciasty, prostokątny!

Dlaczego??? Przecież ani zadek taki nie jest ani produkt zadka... Ani to wygodne, ani higieniczne (w kątach trudno utrzymać czystość).

Zachodzę w głowę co mogło być przyczyną takiej a nie innej formy i nic mi do głowy nie przychodzi...

Chyba, ze król miał zdeformowaną d... 
W Japonii znane są takie przypadki choćby w odniesieniu do kobiecych stóp... 

Może jakaś mściwa niania albo mamusia??? 
Ten pomysł nawet mi się podoba.

Margita

Zdjęcia:
Adam Grabowski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)