czwartek, 29 września 2016

Nieuporządkowany ranking kibli... Na planecie Tataouine...

Fot. Halina A.
W czasach bardziej niż archaicznych odwiedziłyśmy z moją koleżanką Haliną, znaną również jako Małgorzata, malowniczą Gruzję. 
To tam właśnie spotkała nas kiblowa przygoda w Tbilisi, którą opisałam TUTAJ.

 Halina podróżniczką i dobrą obserwatorką jest więc ostatnio podesłała mi parę rarytasików do rankingu.

Zdecydowanie najbardziej ujęła mnie za... serce ;-) komfortowa toaleta delux z planety Tataouine...
Że nie ma takiej planety??? Ależ zapewniam was, że jest - w końcu to tam wychował się Anakin Skywalker i wylądowała księżniczka Padme Amidala... Czyż nie?
A, że Tataouine znajduje się na terenie dzisiejszej Tunezji to już zupełnie inna historia.
 
Jak tak patrzę na ten "ekskluzywny" kibelek to widzę niejakiego Watto w charakterze babci klozetowej :-D. 
Moim zdaniem pasuje jak ulał!

Niech moc będzie z wami...
Margita










źródełka:
en.wikipedia.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)