piątek, 16 maja 2014

Z mojej muzycznej półki... Mokro...

Gdy patrzę co dzieje się za oknem to zaraz (czyli duża bakteria ;-)
przypomina mi się ta piosenka :-), którą śpiewaliśmy na rajdach 

albo w czwartki w Szklanym Domu na spotkaniach SETy...
Margita 

MOKRO
Barbara Sobolewska - tekst






Napadał deszcz do szklanki,
Napadał w rów,
W deszczówce moczą nogi
Zmęczone cienie chudych psów.
Z sufitu kapią krople
W dziurawy dzban,
Zagapił się przez szybę
Na mokrą panią mokry pan.

W przemoczonej trawie
Chrapie ślimak zły,
Ślimaku pokaż rogi,
Dam ci sera na pierogi.
Nie pokażę rogów,
Bo nakapie mi
Na lewy róg i prawy,
Nie, nie wyjdę z mojej trawy.

Kałuże tyją strasznie,
Pękają w szwach,
Wyleją na chodniki
I będzie powódź, że aż strach.
W kaloszu masz dwie dziury,
W płaszczu też
I będziesz siedział u mnie
Aż wyschną dachy,
Wyschnie deszcz.

W przemoczonej trawie ...


Napadał deszcz do szklanki,
Napadał w rów,
W deszczówce moczą nogi
Zmęczone cienie chudych psów.
Z sufitu kapią krople
W dziurawy dzban,
Zagapił się przez szybę
Na mokrą panią mokry pan.

W przemoczonej trawie
Chrapie ślimak zły,
Ślimaku pokaż rogi,
Dam ci sera na pierogi.
Nie pokażę rogów,
Bo nakapie mi
Na lewy róg i prawy,
Nie, nie wyjdę z mojej trawy.

Kałuże tyją strasznie,
Pękają w szwach,
Wyleją na chodniki
I będzie powódź, że aż strach.
W kaloszu masz dwie dziury,
W płaszczu też
I będziesz siedział u mnie
Aż wyschną dachy,
Wyschnie deszcz.

W przemoczonej trawie ...

[Słowa: Barbara Sobolewska]tekst poezja-spiewana.pl
Napadał deszcz do szklanki,
Napadał w rów,
W deszczówce moczą nogi
Zmęczone cienie chudych psów.
Z sufitu kapią krople
W dziurawy dzban,
Zagapił się przez szybę
Na mokrą panią mokry pan.

W przemoczonej trawie
Chrapie ślimak zły,
Ślimaku pokaż rogi,
Dam ci sera na pierogi.
Nie pokażę rogów,
Bo nakapie mi
Na lewy róg i prawy,
Nie, nie wyjdę z mojej trawy.

Kałuże tyją strasznie,
Pękają w szwach,
Wyleją na chodniki
I będzie powódź, że aż strach.
W kaloszu masz dwie dziury,
W płaszczu też
I będziesz siedział u mnie
Aż wyschną dachy,
Wyschnie deszcz.

W przemoczonej trawie ...

[Słowa: Barbara Sobolewska]tekst poezja-spiewana.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)