wtorek, 28 kwietnia 2015

Kochajcie ludzi... Packa na drony....

"Kochajcie ludzi takich jakimi są. Innych nie ma."
Reklama, która grasuje po stacjach radiowych - głównie 1 programie PR "Co chcesz dostać na komunię" powaliła mnie na 4 łopatki!
Toż to obraza uczuć w czystej postaci ;-)

Sprowadzenie komunii do prezentów! Fuj, zgiń przepadnij maro nieczysta!
I jeszcze ten znudzony głos w odpowiedziach potencjalnego (fuj, fuj!) beneficjenta:
1. drona...
2. cośtam...
3. no to może być tablet...
Tu głos lektora uświadamia, że w gazetce takiego to a takiego hiper,super marketu to coś jest za JEDYNE 999 i to najlepszy prezencik na komunię.
No ja cię kurna przepraszam - trza mieć tupet!
Całe szczęście, że mnie to nie dotyczy... ale ciekawość, czyli pierwszy stopień do piekła, poduszcza do pytań co taki młody katolik będzie chciał dostać na kolejne święta - bierzmowanie, ślub czy inne chrzciny!

Duchowa wartość sakramentów aż po oczach bije!
Gratuluje reklamodawcom, gratuluję tym którzy reklamą dadzą się sterroryzować, gratuluję beneficjentom.

Na wszelki wypadek kupię sobie packę na drony, bo maj niedaleko...

Margita

2 komentarze:

  1. Mnie wystarczyło, że cały dzień biegałam w białej sukience i czułam się wewnętrznie jak ta sukienka. (prezenty od razu schowała Mama). Dzisiaj sobie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś sukienka zbyt kosztowna na bieganie a prezentami trudno się cieszyć bo koleżanka może dostała lepsze... droższe...

      Usuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)