wtorek, 3 września 2013

Z mojej muzycznej półki... Audiofeels

Wybieram się na koncert Audiofeelsów. Wrzuciłam więc hasło na Youtube żeby sprawdzić co tam u nich nowego i znalazłam to wykonanie.

Jednak naprawdę powaliły mnie komentarze:
"o kurwa ale głos ! "
"Kurwa... coś wspaniałego. Laska ma głos jak dynamit : D Całokształt zdumiewający. Dreszcze jak chuj : D Brawo !"
"70-ciu osobom jebie z podeszwy :D"
"Wyjebala mnie z butow,klapek sandałow i innego obowia"

I od razu przypomina mi się stary dowcip:
Polak, Rusek i Niemiec zdobyli Mount Everest. Stoją na górze i podziwiają widoki. Niemiec z zachwytem woła : schön, wunderbar, Rusek - чудесно, фантастическo, a Polak - ja pierdolę!
Nic dodać nic ująć. 
 
Moje komentarze po koncercie
Margita



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)