czwartek, 24 października 2013

Z mojej półki z książkami.... Metafizyka rur...

"Metafizyka rur" zauroczyła mnie od pierwszego słuchania. Tak, tak - słuchania! Za pomocą audiobooka, książkę tą wsączyła mi w uszy nieodżałowana Daria Trafankowska.
To jej głosem mówiła do mnie zakutana w pieluszki Amelie, obserwująca świat z pozycji Boga - czyli otwartej na przyjemności rury.

Dla mnie książka ta, to odświeżające odkrycie wewnętrznych światów dziecka, jego pochłaniania kultur, jedzenia i miłości.

Książki/broszury (bo wszystkie są cudownie cienkie) Nothomb albo się pokocha albo nie. Tyle...


Margita
Tytuł: Metafizyka rur
Autor: Amélie Nothomb
Tytuł oryginalny: Métaphysique des tubes
Rok pierwszego wydania: 2000
Rok pierwszego wydania polskiego: 2002
Tłumacz: Barbara Grzegorzewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)