piątek, 10 października 2014

Pret a porter 50+.... Powrót lisa...

W latach 70-tych ubiegłego wieku :-) do klubu SETA (Studencka Elipsa Turystyczno Artystyczna) działającego przy Uniwersytecie Wrocławskim im. Bolka Bieruta (tak, tak) przychodziła Deni. Naonczas uczennica liceum plastycznego - artystka, ptak kolorowy, autorka naszych klubowych znaczków rajdowych, ilustracji do śpiewników, plakatów itd itp. Wnosiła w życie klubu modową iskrę. Były to czasy gdy same szyłyśmy sobie ciuchy i każdy kreatywny pomysł był doskonałą inspiracją do kolejnych pomysłów.
Deńka była ich prawdziwą kopalnią - nie dość, że dusza artystyczna to jeszcze manualnie - robótkowo sprawna.
Pamiętam zimowy wieczór kiedy przyszła do klubu otulona włóczkowym lisem. Cudownym - ciemno RÓŻOWYM z futerkowymi uszkami i błyszczącymi oczami.  
Ten lis stał się moją obsesją. Co czwartek - przez całą zimę Deńka dręczyła moje oczy i duszę różowym futrzako-włóczakiem.
Mogłam sobie takiego liska udziergać - żaden to był problem ale... ideałem był RÓŻOWY!!! Zdobycie włóczki w tym kolorze graniczyło w tych czasach z cudem a kolor był super modny...
Nie miałam niczego w tym kolorze żeby spruć (recycling był wtedy na porządku dziennym). Zima minęła wraz z obsesją... 
Dziś różowych włóczek w sklepach do woli, w każdej grubości, miękkości, odcieniu.... W sieci wzorów i tutoriali pełno... Hmm - ma ochotę na takiego bezkrwawo zdobytego lisa... Tylko czy aby na pewno ma być różowy?
A niech tam - zrobię sobie dwa - jeden, TEN RÓŻOWY będzie odczarowaniem deńkowego a drugi... jeszcze nie wiem jaki będzie do chodzenia... A może wystarczy jeden? 
Zgadnijcie który???
Margita













źródełka:
www.etsy.com
www.ebay.com.au
www.loveitsomuch.com
www.furoutlet.com
www.etsy.com
morecabbage.com
wanelo.com
tryhandmade.com560 × 355
prommafia.com 
www.childmode.com 
imgfave.com 
www.pinterest.com
omodernario.blogspot.com  
www.swiss-miss.com 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)