środa, 22 października 2014

Pret a porter 50+ ... Recycling w 100%...

Z powodu tego co za oknem zrobiłam (aczkolwiek niechętnie) jesienną rewolucję w szafach.
Letnie do kartonów na pawlacze (oczywiście,
jak na dobrą gospodynię przystało ;-) poprzekładane wrotyczem i goździkami), zimowe na dół na wieszaki i dolne półki... Na górę poszły też letnie torebki...
Przegląd jesienno-zimowych nie wypadł zbyt korzystnie...
Zaczęłam więc buszować w poszukiwaniu inspiracji i wynalazłam takie cudo - Vintage i recycling w 100%! Zaczynam polowanie na paski - strzeżcie się panie i panowie lub dobrowolnie wyciągajcie je ze szlufek! Miłym starszym paniom się nie odmawia ;-).

Margita
źródełka:
keetsa.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)