piątek, 3 października 2014

Nieuporządkowany ranking kibli... Angielska klamka...

 W GB wodę w klozecie spuszcza się przy pomocy... klamki!
Tak, tak - to nie są drzwi do praktycznej szafeczki tylko spłuczka!

Kiedy zoczyłam to po raz pierwszy, w domu przyjaciółki mojej mamy pod Londynem, pomyślałam sobie - ci Angole to muszą mieć zawsze wszystko inaczej. Wszak klamka niech zawsze klamka znaczy a spłuczka to spłuczka. 

Z czasem przywykłam ale do dziś bawi mnie wspomnienie tego pierwszego razu.
Margita













źródełka:
krisgal.blogspot.com
www.travelpod.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)