czwartek, 14 sierpnia 2014

Nieuporządkowany ranking kibli... Che w chatcE... Na długi weekend :-)

Przypomniałam sobie o jednym z dziwniejszych "kibli" w sąsiedztwie Chatki AKT *. Byłam tam ostatnio w 2009 więc nie wiem jaki jest stan obecny. Myślę jednak, że zmienił się niewiele, zważywszy na upodobania bywalców ;-). 
Oczywiście jest stanowisko dla panów na 1** i stanowisko koedukacyjne "oczko" - dla pań na 1 i 2 dla panów na 2. 


W oczku ciekawość moją zawsze budziła skrzynka pocztowa tudzież napis "przejścia nie ma". Ta skrzynka chyba po to, że moment skupienia niedługi a rodzina na wieści czeka ;-)

Wolno stojący pisuar z przedziwną i w tym kontekście dość dwuznaczną  tabliczką "obróbka mięsa - wyroby gotowe",  odziany w beretkę godną Che i z rozdziawioną obscenicznie japą pozwala, podczas prozaicznych czynności fizjologicznych, podziwiać okoliczności przyrody mało skażonej - chyba ze amoniakiem ale ten, jako ciało ulotne, nie zatrzymuje się długo...


Szukałam jakiegoś wiersza o kiblu - pardon - toalecie, i nie znalazłam. Chyba pora zabrać się za poetry. 

Jeżeli coś wam wpadnie w ręce dajcie znać
Margita

* Chatka AKT - (http://pl.wikipedia.org/wiki/Chatka_AKT_Hutniczy_Grzbiet)
** 1 - jedynka - oddawanie moczu
     2 - dwójka - oddawanie kału

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)