środa, 27 sierpnia 2014

Nieuporządkowany ranking kibli... To je całe, to je pół...

Choćbyś za każdym sikiem korzystał z innego kibla wszystkich ich nie zobaczysz - życia ci nie starczy...
Nie, nie - to nie jest myśl żadnego mędrca tylko moja luźna dywagacja ;-)

A skoro czasu nie stanie na kibli oglądanie to korzystam z doświadczeń Qiblofanów z całego świata. 
Mój kolega Adam, znając moje do kibli zamiłowanie, podrzucił mi ostatnio link do... no właśnie - do nadzwyczaj funkcjonalnej muszli.
od razu przypomniała mi się kaszubska wyliczanka "(...) To je klëka, to je wół, to je całé a to pół (...)."  


Nie mam pojęcia gdzie to cudo się znajduje ale gratuluję pomysłodawcom pomysłu a tropicielom odkrycia.

A'propos tropicieli - ucieszył mnie fakt, że jest nas ... no trochę jest. Po trosze każdy jest Qiblofilem bo każdy... no wiecie...

Na odkrytych znalezionych przeze mnie KIBLACH ŚWIATA https://www.facebook.com/KibleSwiata?fref=nf
widnieje myśl przewodnia niejakiego Darwina Karola: "Moje szczegółowe i wieloletnie badania wskazują, że człowiek w podróży musi defekować podobnie jak w domu i żadne zatykanie korkiem dupy tu nie pomoże"
Jestem tą sentencją zauroczona także zarówno jak fotoreportażami.
Pozdrawiam Redakcję Kibli Świata bardzo serdecznie :-).




Do zobaczenia na Q-szlaku...Margita

Źródełka:
https://www.facebook.com/mistrzowiepro/photos/pb.459837584159663.-2207520000.1408975358./491089944367760/?type=1&theater


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)