środa, 12 czerwca 2013

Kochajcie ludzi...Rabarbar


Kochajcie ludzi takich jakimi są... innych nie ma...  



Wracam ja sobie dzisiaj z pracy i przechodzę obok trzech, rozmawiających ze sobą,  młodzieńców.
Szłam szybko,więc kontakt słuchowy z grupą był stosunkowo krótki. Dialog wyglądał tak:
- Ty, kurwa, jak się kurwa nazywa to, kurwa,pierdolone, kurwa, z czego się, kurwa,jebany, kurwa kompot robi?
- Rabarbar?
- Chuj nie rabarbar!

Statystyka wyrazów
OGÓŁEM - 21 (ze spójnikami)
OZDOBNIKÓW - 9

Jaki ten nasz język kwiecisty i bogaty k... jest :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)