czwartek, 16 stycznia 2014

Z mojej półki z książkami... Skutki oglądania telewizji...

"(...) Ja nie żartuję, Harry. Oglądanie telewizji podnosi wiarę w siebie. Kiedy patrzysz jacy głupi są ludzie, którzy występują w telewizji, od razu zaczynasz czuć się bystrzachą. A badania naukowe pokazują, że ludzie, którzy uważają się za inteligentnych, mają lepsze wyniki od tych, którzy czują się głupi.(...)"

Przeczytałam ten fragment, niezłego skądinąd, kryminału i... poczułam się bystrzachą! Już wiem do czego dąży Zdrój ze swoim pomysłem wprowadzenia obowiązkowej opłaty audiowizualnej! On dąży do podniesienia IQ narodu!!!
Jak ktoś czegoś nie pojął niech, terapeutycznie, siądzie na kilka godzin przed telewizorem. Efekt murowany!!!
Margita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)