czwartek, 2 listopada 2017

Nieuporządkowany ranking kibli... Hipsterska wygódka...

Ząbkowice Śląskie - miasteczko mojego dzieciństwa...
Cmentarz, na którym nawiedzony wójt czy burmistrz kazał wystawić, jak to teraz w zwyczaju i za ciężką kasę, koszmarek skrobankowy...
A na cmentarzu jak to na cmentarzu... zimno, po podwiązkach wieje, pęcherz woła o pomoc...Trza wygódki szukać...
 




Aaa - jest! Taka więcej zakamuflowana naturalną siatką maskującą...

Z daleka trudno dociec czy to mauzolej jaki czy inkszy pomniczek...















Wychylamy się więc zza winkla - są drzwi!Znaczy wygódka... chyba...












 Zaglądamy do środeczka a tam.... Cudnej urody malunki maskująco-ozdobno-olejne...
Wow - takich cudów to już daaaawano ja nie widziała... oj dawno...Tak mi się poprzednioustrojowo, na duszy, zrobiło.

A środeczek to już w ogóle cud-miód :-)
Łokienecko jak łobrazek - artystyczną duszę znać...
Paciajki na sraczkowatym oleju bialutkie, ręcznie (hand made) nakładane - dizajnerskie
a jakże ...

Dziura w desce jest ale europejska taka, 
z sedesem ... 
No i srajtaśma wisi!!!
Tego drzewiej nie grali :-D


Właściwie to hipsterska ta wygódka jest...

To już chyba ostatnia co tak poloneza wodzi... 
Zagalopowałam się???
Margita

1 komentarz:

  1. Dr.Agbazara Twoje zaklęcie zadziałało i sprowadziło mojego męża z powrotem do mnie. Dałeś mi wsparcie, kiedy czułam się beznadziejnie. Czuję się naprawdę błogosławiony, że znalazłem twój adres e-mail. Mam szczerą nadzieję, że inni podejmą ten skok wiary i pozwolą ci pomóc im, tak jak ty pomogłeś mi. Ci z was, którzy chcą się z nim skontaktować, kontaktują się z nim na jego adres e-mail: ( agbazara@gmail. com ) LUB WHATSAPP ( +234 810 410 2662 ) nigdy nie żałuj kontaktu z nim… On jest w stanie przywrócić twoje relacje i problemy małżeńskie, tak jak zrobił to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)