środa, 15 maja 2013

Praga o szóstej sennie jeszcze ziewa....Keep smiling

Czesi ze swoim ciepłym podejściem do drugiego człowieka, tolerancją oraz specyficznym czeskim humorem powodują, że pewne zjawiska tylko tam są możliwe. 

Na cmentarzu na Wyszehradzie stoi sobie taki oto pomniczek funeralny. Żeby było jasne - to cmentarz jest!


Taaaak - to jest możliwe tylko w Czechach.
Nikt nie pikietuje, nie protestuje, niczyich uczuć (takich czy innych) to nie obraża. Ludzie zatrzymują się, patrzą, ciepło uśmiechają


Ja poświęciłam parę ciepłych myśli (naprawdę pełnych podziwu i chyba troszkę zazdrości) "leżakującej" tu parze. Czyjkolwiek to był wybór, został uszanowany i zrealizowany... z miłością.

Marzy mi się  nadejście takiej ery do Polski. Chyba nie doczekam, zważywszy na wiek ;-).

Keep smiling - to wszak część życia jest...

Margita



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)