sobota, 14 czerwca 2014

Z mojej muzycznej półki... W cieniu starej jabłoni...





In the shade of the old apple tree
Kto by pomyślał, ze piosenka z 1905 roku właśnie dziś będzie mi doskonale pasować. Właśnie mam zamiar powylegiwać się pod starą jabłonką w równie starym sadzie.
I nie zniechęci mnie prognoza lekkich opadów
i ochłodzenia. To wylegiwanie należy mi się jak psu zupa.


A nostalgiczny urok tego starego swingu bardzo mi odpowiada
Pozdrawiam cieplutko
Margita


In the shade of the old apple tree,
Where the love in your eyes I could see,
Where the voice that I heard,
Like the song of a bird,
Seemed to whisper sweet music to me,
I could hear the dull buzz of the bee
In the blossoms as you said to me,
"With a heart that is true,
"I'll be waiting for you,
In the shade of the old apple tree."

3 komentarze:

  1. To samo odczułam wczoraj wieczorem. Bez jabłonki. Ponadczasowość. Grały cztery młode dziewczyny, kwartet smyczkowy ESCAPE. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. What's up, for all time i used to check weblog posts here in the early hours in the dawn, as i like to gain knowledge of more and more.


    my web site ... try weight loss ()

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pozdrowienia :-) - fajnie, że mam towarzyszkę w odczuciach.
    ESCAPE posłuchałam - świetne. Jabłonka sprawdziła się w 100%.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)