piątek, 12 grudnia 2014

Pret a porter 50+.... Co z koroną zrobić w zimie...

 No i przywlokło się zimno! Narzekać nie narzekam - może komary i inne robactwo wytłucze.. No i katar... No tak! W końcu zarazki od zimna umierają... Czyż nie???
Ale, ale  - zimno ciągnie za sobą konieczność nakrycia głowy. Przynajmniej dla mnie tak bo marznę. W czapce wyglądam jak.... wyglądam ech... no niespecjalnie. Prowadziłam różne poszukiwania aby wynaleźć dla siebie jakiś, w miarę twarzowy, kapelutek. No i żeby ciepły był. Znaleźć znalazłam ale przy okazji wpadło mi w ręce kilka ciekawych, nagłownych pomysłów :-)

Zacznijmy od moich ulubionych, koronowanych głów. Jak wsadzić koronę pod czapkę? Nie mam pojęcia.. ale królowa musi sobie jakoś z tym radzić. Na pierwszy rzut oka nie wygląda na zachwyconą z tego powodu... Mało tego wygląda jak zza krzaka. No i te brylanty przy budrysówce... miodzio. No ale jak się je ma to trza pokazywać i przypinać gdzie popadnie. Niech se ludziska nie myślą, że królowej nie stać...


Tu już zdecydowanie lepiej, jak na nią ;-). też miałam kiedyś taki kapelutek. No i brylantowa rozetka. Przynajmniej wtapia się w tło. Hmmm - może walnę sonie do mojego "bardzo drogiego płaszcza" broszunię z Jablonexu (jaki dochód taka broszunia...). Wyglądało by chyba głupio ale za to po królewsku.




No tu już Kłini wygląda naprawdę elegancko, tak jak się oczekuje od ludków na eksponowanych stanowiskach. I nawet "brelanty" są na miejscu.  Kolorek, jak na nasze zimowe warunki, niepraktyczny ale jak się jest Kłini to nie wycierasz się po komunikacji miejskiej ani zabłoconych trotuarach a tu taki "alte rose pudrowe" się nie nada. Jednakowoż lisa posiadam i nawet czasami noszę (sorki obrońcy zwierząt ale lis po Babci, i tak nie żyje od ponad 70 lat - znaczy lis... chociaż Babcia też...). Może założę go do budrysówki i przypnę Jablonexem... Już mi się gęba śmieje :-).


Ale nadal nie mam dobrego wzorca na zimowe nakrycie głowy.
Kobitka w popielatym szalu z limonkowymi frędzlami nadziała na głowę futerkową (mam nadzieję, ze sztuczną) czapę nawiązującą do tradycji rosyjskiej. cały strój naprawdę stylowy i twarzowy. Podobną czapunię ma Audrey Hepburn ale jej jest ładnie we wszystkim - dosłownie. Zazdraszczam z całych sił ale i tak ogromnie ją lubię :-)










Taaak - tego typu  "copka" nawet mi się widzi ale płaszczydło do tego odpowiednie musi być... budrysówka i ortalion nijak nie pasi.









A w takiej, futrzanej niestety czapce z daszkiem chodziły kobitki w latach, bodajże, 70'. Mogła by ewentualnie być? Ale trochę traci myszką.... a może to już vintage???
Opcje daszkowe dziane też nie są złe ale musi być to dzianie szlachetne. Widzę nieraz takie mohero-cieniowane paskudztwa i aż mnie otrząsa...





Ta pańcia w ciepłej bejsbolówce i ogrooomnym kominie tez niczego sobie :-). Wolałabym jednak kolorowsze kolorki!!!











 Ten (znowu futerkowy) model z pomponem jest śliczniusi i cieplusi.... hmmm... skusić się??? I pasuje do różnych, jak widać, okryć.
 Oooooooooooooooch - chyba jednak nie! Chociaż płaszcz jest świetny i cała stylizacja zrobiła, ponoć,  furorę na jakichś targach mody. Ale różowa mohairowa czapunia??????? Sama siebie zabiłabym śmiechem :-)

Podobają mi się wersje kapeluszowe. Nigdy w życiu kapelusza w zimie nie nosiłam i nie wiem czy grzeje czy nie. znowu wypływa problem pasującego okrycia... Co prawda Indiana Jones nosił fedorę do wszystkiego ale chyba średnio będzie wyglądać do kurtki. Bo ja wiem???





Ta czapucha tez wygląda nieźle - taki rozbudowany beret chyba. I świetnie zestawiony z kurtaweczką - taką gwiazdkową :-))))













A ten model Chanel ?!?!? Kojarzy mi się z pikowaną kołdrą na Syberii!!!!!!!!!!!!!!!!! I ta matrioszkowa chusta!
Modelka cudna a takim to we wszystkim dobrze jak Audrey. 
Mam mocno mieszane uczucia...








I co wybrać??? Może aniołkową perukę???
Chociaż chyba "lata nie po temu" jak mawiał Mały Rycerz ale czas jak najbardziej :-)

Czy w peruce jest ciepło????

Margita




źródełka:
www.dreamstime.com
www.londonfashion.org.uk
www.aliexpress.com
fangrrrl.blogspot.com
womenpla.net
www.gq.com
names.ru
www.buyincoins.com
www.popsugar.com
guestofaguest.com
www.shelovesglam.com
fashion.telegraph.co.uk
forums.thefashionspot.com
www.sunrainey.com
mfriesna.blogspot.com
www.dailymail.co.uk
www.gobankingrates.com
www.dailymail.co.uk
uk.glam.com
royalgossip.forumprofi.de
www.ebay.com
blogsigan.wordpress.com
thefashionwatch.com
www.aliexpress.com
www.cndirect.com
www.i-tao.net
www.aliexpress.com
www.thunderandthreads.com
www.pinterest.com

1 komentarz:

  1. Królowa faktycznie głupio wygląda z tą broszą i w kurteczce. I ten kapelusz? Zupełnie nie pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)