poniedziałek, 8 grudnia 2014

Z mojej półki z książkami... Ominąć święta...

Gdy pierwszy raz czytałam tę książkę znanego mi, z zupełnie innej literatury, Johna Grishama jawiła mi się ona jako tak pełna absurdalnego angielskiego humoru, że wydawało się niemożliwe, że napisał ją amerykański autor thillerów. 

Ominąć święta - marzenie wielu z nas, zmęczonych gotowaniem, sprzątaniem, lataniem za prezentami, bycie miłym dla nielubianych członków rodziny. Marzenie aby w końcu, chociaż raz wyłamać się z szaleństwa biesiadno - światełkowej tradycji i olać ją na całej linii...

Zrobić sobie swoje święta, świąteczne inaczej :-).

Rodzina Kranków, z powieści, była już na najlepszej drodze do realizacji tego (swoją drogą naprawdę fajnego) pomysłu... 

Ale ponoć nic tak nie rozśmiesza pana Boga  jak nasze plany (zwłaszcza jeżeli kolidują z należną i odwieczną czcią ;-)... Krankowie więc, zamiast na Karaibach znależli się w samym oku świątecznego cyklonu...

Książka w sam raz na "ciemne dni przed Bożym Narodzeniem". Możecie jeszcze zmienić plany ale...
Margita

John Grisham "Skipping Christmas" lub "Ominąć święta" lub "Uciec przed świętami" lub "Darujmy sobie te święta" - wybór należy do Was ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)