wtorek, 7 marca 2017

Kochajcie ludzi... A Fejsbuczek niech się puknie w czaszkę!

Kochajcie ludzi takich jakimi są - innych nie ma.

Fejsbuczek postanowił mnie zweryfikować.
Chyba akcja jakaś związana z kobiecymi protestami albo co?

W każdym razie, rzeczony FB, zażądał ode mnie skanu... dowodu osobistego, prawa jazdy albo innych takich! 
Jeżeli tego nie zrobię - zablokuje mi konto!

Weź się ty fejsbuczku w czaszkę puknij swoją elektroniczną, wraz z ludzikami, które za tobą stoją! 

 I te zapewnienie, że skan rzeczonych dokumentów będzie "zupełnie i całkowicie bezpieczny" w wirtualnych magazynach FB.... cha, cha, cha!

Musiałabym mieć nieźle sfilcowany mózg żeby na takie coś przystać!
Tak więc mam zablokowane konto Margity Wiercipięty.

Aby założyć nowe fejsboczek chce ode mnie numeru telefonu (dawniej majl wystarczył).... A może nie mam telefonu? 
Dyskryminacja ze względu na stan posiadania?

Trudno! Kto chce będzie czytał kto nie to nie i tyle... Trzeba będzie w proces czytania włożyć nieco więcej pracy. 

Pozdrawiam serdecznie - pogrążona w niebycie ;-) Margita 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)