środa, 22 marca 2017

Pret a porter 50+... Jeszcze nie wiosna...

Wiosna, z całych sił usiłuje się przebić ale pani Zima nie daje za wygraną... Tak czy siak, jeszcze nie czas na krótkie rękawy. Ale... ciemne, zimowe płaszczo-kurtki już najchętniej powierzyłabym przepastnej szafie... albo dodała im wiosennej lekkości :-)

Za dawnych czasów, podobno słusznie minionych ;-) kurtki płaszcze szyłam sama na, wiernej mi do dziś, maszynie Łucznik. Często lądowały na nich... aplikacje i hafty, które nadawały unikalności moim ciuchom.


 Dlaczego więc dziś nie powrócić do dawnych metod???
Maszyna od wczoraj stoi na stole, wyciągnięta w zupełnie innym celu... No ale skoro już tam stoi... 

Wynalazłam parę inspiracji w sieci i... mama problem z wyborem.
Ten niebieski płaszczyk z kwiatową aplikacją  na kołnierzu i wzdłuż dołu 
i jeszcze zielone, aksamitne mankiety pasujące do kozaczków... no śliczny :-)

 

 Albo te dwa białe, cieplutkie flauszowe płaszcze z ciekawymi, egzotycznymi haftami na rękawach, kieszeniach
i gdzie tam jeszcze projektantce /owi się zachciało...

 I mulinę mam i szablony i talenta... 

Tyle, że aplikacja szybsza jest zdecydowanie...





 

 No to może ten cudny popielaty płaszczyk z ogromnymi, połyskującymi piwoniami????

Atłas mam.. i płaszcz co to go już miałam wydać, w szafie dynda...
Raz, dwa i...







 

 Ale tu mi sieć zdradliwa, rzuca przed oczka (moje - nie sieci ;-)  przepiękne, "ludowohaftowane" - nie! Dziś się nie mówi "ludowo" tylko "etnicznie"...
A niech tam: "etniczniehafowane", nasycone kolorami płaszczunie... 
Te to najszybciej dostać mogę bo wystarczy zamówić w necie i już...
Pracy zero...
Lenistwo wewnętrzne usatysfakcjonowane...

Co robić???


 















 Zawsze jeszcze mogę machnąć sobie płaszczyk z tkaniny takiej co to piękny wzór ma, troszkę zastępujący aplikacje i hafty... 
I wiosenny taki jest!!!
Ale tu chodziło o rzucenie wyzwania zimie po ekologicznemu trochę 
i przypomnienie sobie paru zamierzchłych talentów...
A maszyna czeka :-)

Zobaczę co wyjdzie z tego porozumienia ;-)


Margita

 źródełka:
www.aliexpress.com
http://galeriasloneczna.pl
http://fashyou.plhttp://www.luxlux.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)