środa, 26 lutego 2014

Kochajcie ludzi... Boski Radek...

Kochajcie ludzi takich jakimi są.
Innych nie ma.

Telewizora nie mam ale wczoraj właśnie, będąc na gościnnych występach, miałam okazję obejrzeć "kropkę nad i". Olejnikowa, niestety, rozumem nie grzeszy, za to namolnością (rozumianą przez nią jako dociekliwe i nieustępliwe dziennikarstwo) tak.

A politycy i inni celebryci jeżeli nie chcą narazić się na jej zemstę / nieprzychylność z powodu odmowy uczestnictwa w kropce, lezą tam i albo dają się albo nie. Taki dżob.

Sikorski wytrawnym dyplomatą jest i bez względu na mój do niego stosunek, z przyjemnością patrzyłam na ten nierówny pojedynek. Długonoga a jakby skarłowaciała Olejnik doskakiwała do Sikorskiego jak, nie przymierzając, ratlerek do mastifa. Tu go podgryźć tam zahaczyć tu obślinić a on, z pobłażliwym półuśmiechem, wielką łapą delikatnie ją odgarniał. Nie skacz bo się spocisz i krzywdę sobie zrobisz pani redaktor...

Parę cytacików chyba wejdzie do kanonu:

Sikorski :"Proszę mi oszczędzić wypowiedzi Kaczyńskiego. Mówiłem po angielsku, może nie zrozumiał"
Olejnik
(podniesionym głosem): Ale nie może mi pan zabronić puszczania materiału...

OlejnikCzy odda Pan order Jarosława Mądrego, który otrzymał Pan od Janukowycza?
Sikorski: Jarosław Mądry był podobno bardzo mądrym władcą. Życzyłbym sobie aby wszyscy o imieniu Jarosław cechowali się mądrością...

Szacun za refleks, spokój i błyskotliwość. Co prawda z Olejnik żaden przeciwnik ale zawsze.

A tak na marginesie to Order Księcia Jarosława Mądrego nadano szefowi polskiego MSZ 26 kwietnia 2011r. W dekrecie prezydenckim napisano wówczas, że Janukowycz odznaczył Sikorskiego za "znaczny osobisty wkład włożony w walkę z następstwami katastrofy czarnobylskiej, realizację międzynarodowych programów humanitarnych oraz wieloletnią działalność społeczną". Tego dnia na Ukrainie obchodzono 25. rocznicę katastrofy w elektrowni atomowej w Czarnobylu z 26 kwietnia 1986 roku. Wśród Polaków odznaczonych Orderem Księcia Jarosława Mądrego są m.in.: Lech Kaczyński, Bronisław Komorowski, Jacek Kuroń, Aleksander Kwaśniewski, Adam Michnik, Lech Wałęsa, Andrzej Wajda i Krzysztof Zanussi.

Hmmm
Margita

źródełka:
http://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/prosze-mi-oszczedzic-wypowiedzi-kaczynskiego-mowilem-po-angielsku-moze-nie-zrozumial,402108.html

www.biznes.banzaj.pl

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/sikorski-odznaczony-orderem-jaroslawa-madrego/3qv5k

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)