środa, 12 marca 2014

Uroda życia... Urodziny jak się patrzy...

Cza se jasno powiedzieć - nareszcie mam same piątki :-). 
Młodym pokoleniu (pokoleniowi ;-)... jednym słowem dla dzisiejszej młodzieży to nic specjalnego ale dla nas, Wyjących Pięćdziesiątek, piątka zawsze kojarzy się z oceną najwyższą. 
Gdyby kto już zapomniał  ja mam dwie: 55!
Klękajcie narody!

Z. tradycyjnie (co uwielbiam) "obrzucił mnie kwiatami"... Efekt? Bukiet 55 róż stoi na toaletce i wzbudza ZAZDROŚĆ,wśród koleżanek (co jest nie do pogardzenia). Dadzą one popalić swoim facetom, w pieleszach domowych,oj dadzą.

A ja się napawam :-) Życie jest piękne...

Taka, na przykład" lalka Barbie jest ode mnie starsza aż o 4 dni i jak tak na nią patrzę to robi mi się... ciepło na sercu. No jak tu takiej nie żałować? Choćby z tego powodu, że faceta ma bez jaj... Jeszcze rozumiem, żeby z powodu andropauzy. Ale ten jej Ken był bez jaj od zarania Kena! I całe to odchudzanie - anoreksja wręcz, stroje,kucyk pony i ch.g.w. co jeszcze - na nic! Mogła sobie z nim ewentualnie pogadać jak Ken z Kenem. Przegwizdane...

Życie jest piękne...

Madonna zrobiła wielką fetę na swoje 55 urodziny, na które goście musieli nadziać peruki, gorsety,maski i podwiązki w XVIII wiecznym stylu.
W efekcie tej, jakże kosztownej, imprezy wszyscy się narąbali jak sztucery. Ten sam efekt można osiągnąć znacznie mniejszym nakładem sił i środków... W tym wieku można dojść doświadczalnie do takich wniosków. Ale może nie wszyscy mogą...

Życie jest piękne...

 

13 marca 1759 pojawiła się kometa Halleya - i nie mówcie mi, że nie była to zapowiedź tego wiekopomnego wydarzenia,które miało miejsce 200 lat później.

Życie jest piękne...

Niektórzy mówią, że 55 to tylko 22 postawione na głowie... niby racja ale... czułam pewien niedosyt i... MAM!!!

22 + 23(%VAT)

czasem VAT jest do zwrotu (i wtedy życie jest piękne...)
a czasem:

co w pewnym wieku zaczyna mieć znaczenie...
  Idę oglądać Rio Bravo... jest w końcu młodsze ode mnie o zaledwie 5 dni..

 

ŻYCIE JEST PIĘKNE...

Margita










źródełka:
www.tvn24.pl
www.geekweek.pl 
i inne,których (ze starości) nie pamiętam... 

2 komentarze:

  1. No, to wszystkiego naj... I niech życie dalej będzie piękne. Trochę Ci zazdroszczę tego pogodzenia z wiekiem, mnie to tak łatwo nie przychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-), Rozumiem, że facetom trudniej ;-) ale jak sobie pomyślisz "czego już nie musisz" zamiast "czego już nie możesz" to bilans nie jest taki zły...

      Usuń

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)