poniedziałek, 31 marca 2014

Z mojej półki z książkami... Biografia głodu...

"(...) Wychowawcy nazwali nas trójką Bułgarów, bo tyle zrozumieli, kiedy ujawniliśmy nasze belgijskie obywatelstwo. Byli zresztą niezwykle mili i utrzymywali, że ogromnie ich cieszy obecność na obozie dzieci z krajów bloku wschodniego:
- Cudowne musi być dla was odkrywanie, czym jest wolny kraj!(...).
Wdawałam się w wyjaśnienia na temat moich prawdziwych korzeni; pochodzę z Belgii, kraju, który ma najlepszą na świecie czekoladę.
- Stolicą Bułgarii jest chyba Sofia, prawda?
Dawałam sobie spokój (...)".

Zgadnijcie w jakim kraju znalazła się Amelie?

"Biografia głodu" to kontynuacja "Metafizyki rur". Mała belgijka Amelie, córka dyplomaty i najpiękniejszej kobiety świata, opuszcza ojczystą Japonię i....
znowu można się zanurzyć w jej niesamowity świat widziany oczami tego dziwnego dziecka...
Zapraszam w tą zwariowaną, autobiograficzną podróż :-) z Amelie Nothomb.
Margita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy Twój komentarz przejdzie przez filtry:
1. Prawdy (czy to co chcesz napisać jest zgodne z prawdą?)
2. Dobra (czy to co chcesz napisać jest dla mnie dobre?)
3. Pożyteczności (czy to co chcesz napisać jest dla mnie pożyteczne?)
Jeżeli tak - pisz :-)